جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نماز جمعه اراک

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است و امروز یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر،اظهارداشت:رهبر معظم انقلاب آثار و برکات دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی بیان و ترسیم کردند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود:جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، فی سبیل‌الله بود و مانند جنگ صدام و آمریکا نبود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور امروز به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌اند و این از مهمترین برکات دفاع مقدس است و جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است و امروز یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به جنایات رژیم‌صهیونیستی خاطرنشان ساخت: اسرائیل جنایتکار خیال کرده با حمایت آمریکا می‌تواند هر جنایتی کند، فکر کرده است با شهادت فرمانده‌ها همه چیز تمام می‌شود، اما حزب‌الله هر روز قدرتمندتر می‌شود.

امام جمعه اراک در ادامه گفت :فرهنگ جهاد در راه خدا به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شد و حزب الله به برکت انقلاب اسلامی قدرتمند شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد : مرگ و شهادت بزرگترین افتخار است، امام راحل فرمود ملتی که شهادت دارد، ذلت ندارد.شهدا نمی‌میرند، نمرده‌اند و نخواهند مرد و در عالم برزخ زنده، حاضر و ناظر هستند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی در پایان با تبریک روز آتش نشان و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان، بویژه شهید نظری و ۱۴ مهر، روز دامپزشکی، افزود: استان مرکزی علاوه بر پتانسیل صنعتی در کشاورزی و دامداری نیز ظرفیت‌های زیادی دارد که باید با حمایت دولت مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha